Svar Till Frågestunden!

Jag fick nästan alla mina frågar till min hotmail istället, så därför syns typ inga kommentarer på mitt senaste inlägg, men jag tänkte svara på några av frågorna jag fick :)


Favorit Film?
Min favoritfilm är helt klart Eurotrip!
Älskar den filmen nästan mer än allt om man kan säga så :)
Den är helt Awesome!



Vad använder du för Musik-program?
Jag använder mest just nu Fl Stuido och Virtual DJ!
Fl Stuido är köpt, och DJ är nerladdat! :P



Hur länge har du hållt på med musik?
Jag har hållt på med musik i snart över 3 eller 4 år nu tror jag!
Jag började med musik för det har alltid vart min dröm att bli känd
och få sprida ut sin musik!



Har du alltid hetat ''Sound Head'' eller har du vart med i något annat band?
Jag var förut med i ett band som hette '' Never Inc '' det gick rätt bra för mig och mina två vänner som var med i det. Vi gjorde nästan nya låtar varje dag, och vi lyckades tillslut släppa ut ett Album!
Albumet gick att ladda ner i typ en månad tror jag sen försvann det.
Vi slutade med ''Never Inc'' för att en av oss tre medlemmar inte orkade längre.
Då bestämde vi oss för att lägga ner det, men vi kankse kommer tillbaka nåndag?
Hoppas det :)



Hur kom du på namnet Sound Head?
Jag vet faktiskt inte, kanske för att jag alltid har hörlurar på mig och alltid spelar musik :D



Där var några av frågorna jag fick!


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Tack så mycket! Tyvärr hann jag inte ställa några frågor :)

2011-03-07 @ 08:03:16
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Markow

Tjenare. Tack för din kommentar :) Dock ser din blogg häftigare ut :)

2011-03-07 @ 08:54:47
URL: http://markow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback