Sound Head! Vem är det?

Nu tänkte jag skriver lite grann om mig själv, så ni vet lite mer om mig :)

Mitt namn är Thompa ''Sound Head'' Andersson.
Jag har hållt på med musik i typ 3 eller 4 år nu, min största dröm är att bli känd inom musiken.



Jag började med att göra egen musik, för jag tyckte det var fett kul och att jag ville göra nått annant, så jag började först med att spela gitarr (spelat i 9år nu) sen under tiden lärde jag mig keyboard (självlärd), trummor (Självlärd). Jag sjunger nästan hela tiden, och jag skriver låt texter exakt varje dag, allt från gitarr till hip-hop aktikt till Techno (typ...)



JAg var först med i bandet ''Never Inc'' och vi gjorde mycket,mycket låtar :D
Allt från remixer till våra egna låtar. Vi gjorde tillslut ett album som blev och heta ''Never Inc - The Never Album''
Sålde mycket bra under en månad! Vi låg på spotify också! Vi låg där tills bandet splittrades ..
Som sagt ''Never Inc'' var bara ett skoj projekt vi hade. Men sen märkte vi hur bra det gick för oss, så dår börja det bli lite mer seriöst.
Men Trach (En av medlemmarna) orkade inte göra seriöst?
Så han slutade. Då bestämmde jag och (NeVvE) att lägga ner ''Never Inc''.



Men vi har pratat med varandra nu och vi funderar på att göra en comeback!
Och den här gången ska det gå bättre än vad det gjorde förra gången! :D



Sound Head!




Nu heter jag ju ''Sound Head'' och tycker det är fett nice att köra en solo-karriär om man säger så, Men som sagt det är alltid roligare att vara i ett band!

Jag och många låtar på lager med ''Sound Head'' och dom flesta kommer nog ut till sommaren tror jag hoppas jag! Jag kan säga några av låtarna vad dom kommer heta!



1: Sound Head - LjudSkalle!
2: Sound Head -S.L.U.T
3: Sound Head - Tankar om dig
4: Sound Head - Början
5: Sound Head - Saknaden finns kvar




Där hade ni fem av låt namnen som kommer vara med:D
Kommenera gärna lite grann vad ni tycker och så :)



Så nu har ni fått veta lite mer om mig :D
Hoppas ni sprider vidare min musik,blogg och allt det där! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback