SVAR på en liten fråga:D

tjosan! JAg har inte skrivit mycket idag märkte jag! Och nyss kom jag på att jag skulle blogga sänder min blogg, men jag vakna typ vid 14:00 idag och sen var det så fint väder ute så jag gick ut och köpte chips och spela in lite mer till min musik video till min nya låt som troligtvist blir klar innan sommarn hoppas jag, annars blir jag ledsen:)
Några hat skivit till mig och undrat vad den låten ska heta, svaret är att den kommer typ heta '' LJUD SKALLE''
Ja, ''LJUD SKALLE'' kommer den kankse heta eftersom att jag heter ''SOUND HEAD'' och det betyder ju ''Ljud skalle'' :D. *TA-Daaaa!*. Jag är så smart :3

Bjuder på en morgon-trött-bild :D


Kommentarer
Postat av: felicia

haha tackar ;)

2011-03-05 @ 18:45:09
URL: http://vendelafeliciapers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback